Cute Polka Dotted Purple Bow Tie Ribbon

Roligaste skoldagen på länge!

asså det var askul på Ursand idag med bästa klassen! först cyklade vi, när vi kom  dit fikade  vi, sen så körde vi femkamp, men min lag förlorade väll....hehe. Sen när det var slut så åt vi sen var det fri tid! gud, asså så kul! först spelade vi fotboll, sen skulle vi bada fötterna (jag och erika) , men det blev att vi badade hela oss med kläder, hahaahahah! men det va askul! sen torkade jag lite, och spelade volleyboll, askul! sen cyklade jag hem och kom vid kanske 10 i 2? och nu sitter jag och skypar. hörs sen!
haha, dagens outfit..

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat?:

Namn?:
Orkar du inte skriva ditt namn varje gång klicka häär!?

E-postadress: (stannar mellan oss <3)

Din fina blogg?:

Kommentera inlägget här:

Trackback
RSS 2.0